10 mars 2015

Sneak Peek...


Det är alltid lika kul att få se sköna ting från butiken dyka upp lite här och där. Oavsett om det är en mailad bild från en kund, ett blogginlägg, på Instagram eller i en inredningstidning.

Så därför blev jag såklart glad när jag fick en sneak peek på vad som komma skall...
Denna bild är från ett hem i Visby innerstad. Och lär dyka upp i en inredningstidning i en tidningshylla nära dig...

Kanske känner ni igen några av sakerna på bilden från Bersån ?
Min favorit - den vansinnigt vackra Grapelampan gör sig väldigt bra här måste jag säga! Och den har inte bara varit en favorit hos mig, utan även hos er kunder. (Nu har jag fått påfyllning av den igen, och denna gång även i en mindre storlek.)
Det gulaktiga printet på väggen fanns i butiken i höstas....och den vackra rundade vasen finns just nu! Snygg som här med ett enkelt grönt blad i.
Mattan fanns i butiken för ca 1 1/2 år sedan. 


Bilden är tagen av fotograf Magdalena Björnsdotter.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar