18 jan. 2015

Pausläge

DSC_6628

DSC_6591DSC_6612DSC_6624DSC_6632

Det är inte bara i Bersån det är vintervila och semester…utan även här på bloggen! Ganska skönt med lite lugn på bloggfronten när inspirationen tryter och man är fundersam över bloggens vara eller icke-vara.

Men emellan funderingar och pappersjobb så hinner jag med sköna promenader och fika. Mycket fika! Både här och där…

I dag sken solen över vår ö och vi bjöds på ett härligt söndagsväder! Och hurraropen strömmade genast in i sociala medier, det pratades om vårkänslor överallt. Men… i veckan skall det tydligen bli snö har jag hört. Så de där vårkänslorna får allt vänta ett(bra)tag till…

5 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Jag tar gärna lite vinter, med snö då, innan det blir vår. Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Gärna vinter (men riktig vinter med kyla och snö!) för min del, blir så långa gråa månader innan det är dags för vår annars. Hoppas förresten du bestämmer dig för att fortsätta blogga! /Linda

Anonym sa...

Hoppas att du fortsätter o blogga.
Längtar tills du öppnar upp igen efter semestern.
Du är bäst.

Charlie sa ... sa...

Så skönt att jag inte är ensam om mina bloggtankar. Men jag tror inspirationen kommer! Din blogg är så ljuvlig. Behöver den <3

A-mamman sa...

Jag håller med övriga om att mer vinter önskas innan våren, gärna kritvit snö som lyser upp.
Eftersom du tar så vackra bilder så måste du ju fortsätta blogga här eller starta en fotoblogg, eller satsa på Instagram - inte kan du beröva andras ögon denna skönhet?

Skicka en kommentar