4 dec. 2014

Att ha varit på resande fot...

 Åter på ön efter några sköna dagar i Wien...
 ...där det fikats en himla massa på vackra ställen!
 ...och så har jag såklart besökt några julmarknader!
 ...både dag ...
 ...och natt!
 Ett glas vid brasan hos goda vänner...
 Och så fick jag säga hej till dessa sköningar! Önskar mig en egen åsna i julklapp...
 Jag har besökt min goda väns fina butik. Och såklart fick en del finheter följa med hem!
 Och så besökte vi en inredningsbutik i ett slott! 
Japp!
 Ett helt slott med inredning...
Som en dröm! 
Och ofattbart vackert!

Och så har jag såklart kastat lystna blickar på alla ljuvliga mistlar...

1 kommentarer:

A-mamman sa...

En åsna minsann, hoppas tomten lyssnar ;)
Alltid fina bilder i din blogg, njuter av Gotland (och Wien) på avstånd.

Skicka en kommentar