18 juni 2014

I media…

DSC_7942DSC_7943

Allt som oftast hittar man Berså i någon tidning eller omnämnt någonstans. Och det är alltid lika kul!

Är det inte inredningsdetaljer som är med i fina tidningar och inredningsreportage är det i någon Gotlands-guide, eller hos någon blogg…och det är inte alltid jag själv har koll på läget! Men som tur är har jag fina stammisar och Berså-vänner som hojtar till när de sett något. Som detta: I senaste numret av Hus&Hem finns Berså med bland 20 utflyktsmål här på ön.

Och i helgen nämnde en turist att de läst om Berså i tidningen Motor. Tyvärr har jag ej själv lyckats få tag på den tidningen. Den ges ut av MotorMännen och vad vet jag, kanske är det bara en medlemstidning. Så jag har ingen aning om vad det står där! Men vem vet, kanske är det någon därute i vårt avlånga land som har just den tidningen..?!?

1 kommentarer:

A-mamman sa...

Det har jag! Är inte direkt motorintresserad men har lite svårt att så emot säljare ibland... Jag kan kolla den och meddela dig exakt vad det står, jag såg att Berså var med som ett tips.

Skicka en kommentar