3 juni 2014

Gotlandstips: Elenas Verkstad



Om Ni kommer till ön i sommar och åker söderut tycker jag ni skall göra ett litet stopp hos Elena Berg Österdahl!
Elena ligger bakom den fina rostiga liljan jag säljer i butiken. Och många av er har säkert sett den lite överallt...
För första gången öppnar Elena upp sin verkstad i hennes nyinköpta lilla hus. Och så rolig och inspirerande som hon är kan det inte bli annat än trevligt! Jag skall definitivt ha vägarna förbi henne i sommar...


HÄR kan du läsa mer om hur du hittar till Elena! 

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Åh vilken fin lilja...rost gillas av mej.....Elena hette restaurang ägarens dotter på hotellet vi bodde i på Kreta....det är ett vackert namn tycker jag ;)...ha det gott..
Kram bia

Elena sa...

Tack för att du tipsar Maria och kul att rost gillas! ;)
Välkomna ut alla nyfikna till min lilla oas Snauvalds.
Hälsningar,
Elena

Skicka en kommentar