13 juni 2014

Fredag igen!


Veckorna rusar i väg och det är fredag igen! 
I Bersån har det varit fullt upp i dag, många stammisar på besök varvat med kaffesugna, en och annan turist samt en del goda vänner! Och då springer tiden i väg minsann! Så efter stängning var det bara att ta tag i den där pallen med 500 kg krukor som stod och väntade på en...
Gissa om jag svor över mig själv för att jag beställt hem så tunga saker! Men fina som tusan är de, de där krukorna...

Så nu vilar jag upp mig lite och tar nya tag i morgon...och försöker fundera ut vart jag skall få plats med dessa krukor! 

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Färgglatt och fint!!....hoppas du får en trevlig och mysig helg!!
Kram till dej
Bia

Lotta sa...

Härliga färger! Tygväskorna blir jag störtkär i….vill ha!

Ha en underbar helg i vackra Bersån!

KRAM

Skicka en kommentar