22 maj 2014

Hos Nadia…

DSC_6203

DSC_6647DSC_6652DSC_6645DSC_6644

DSC_6449

DSC_6171DSC_6151DSC_6637DSC_6650

DSC_6209DSC_6519

Ett riktigt paradis hittar man vid Como-sjön! Nämligen Nadias fina B&B!

Ända sedan jag bodde här för första gången så har jag en längtan hit allt som oftast. För det är sannerligen ett underbart ställe! Ja, kanske det bästa B&B man någonsin kan hitta! Här är det skönt att bara vara, sitta och njuta av Nadias härliga frukostar länge och väl, dricka kaffe på balkongen och titta ut över sjön, eller läsa en bok i skuggan under valnötsträdet…

6 kommentarer:

Linnea sa...

Åååh så fantastiskt härligt det ser ut :)

tina sa...

Men vilket härligt ställe, det sätter jag upp på min vill-åka-till lista :)

Johanna sa...

Men ååååå,så rart.Spädde på min Italienlängt ;-)
Varm hälsn J

AK. Keramik Form-Design sa...

Du milde Maria....vilket underbart fanastiskt ställe....där vill man stanna föralltid.
Kram
Annelie

AK. Keramik Form-Design sa...

Du milde Maria....vilket underbart fanastiskt ställe....där vill man stanna föralltid.
Kram
Annelie

Mitt 60-talshus sa...

Gudomligt! Vill åka dit direkt!
Tack för tipset!
Allt gott,
Cathrine

Skicka en kommentar