13 apr. 2014

Sköna Söndag

DSC_3765DSC_3756

Solsken och knoppande syren i Bersån…

DSC_3730DSC_3742

Mmm…drömrulltårta och nötkakor med smörkräm och choklad…

DSC_3761DSC_3751

Det växer blåsippor runt husknuten…och så fick man finfint söndagsbesök av grannen Fru P! Hon påtade hemma i trädgården och behövde lite fler penséer!

DSC_3776DSC_2176

Sen kom nästa granne införbi! Och jag fick påskpresent…en himla fin sådan! Har jag sagt att jag har bra grannar??!

Och så var ännu en helg till ända. Nu laddar jag om inför påsk!

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vi var på landet igår, och jag såg också att syrenen har börjat få knoppar....är inte det tidigt ???.....men våren var ju tidig också ;))).....och jag plockade in massor av blåsippor också ;))....ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Din drömrulltårta är så god! Idag har vi bokat boende på Gotland i sommar. Självklart vill jag åka till Berså och fika då som vi har gjort de senaste åren. Längtar! /Helena

Skicka en kommentar