30 mars 2014

Oh sunny day!

 Ännu en solig dag här på ön!
 Dagen började ganska lugnt, och då passade jag på att packa ordrar som ramlat in i webshopen...
 Jag hade finheter från Pipol´s Bazaar i öronen!
(och du hittar dessa finheter HÄR)
 Man blir glad av blad!
 Sångfågeln tittade förbi och drack kaffe ute i solen. Vill du läsa lite mer om henne så gör du det HÄR.
 Hon var vårig och fin i nya snajdiga skor...
...och på tal om gult. Oj vad alla ville ha gula penséer i dag!
Under eftermiddagen sa det pang! och så kom det folk från alla håll...det fikades, shoppades och pratades vårkänslor och trädgård! 
Det ena kakfatet efter det andra tömdes och tiden bara sprang i väg. Vips så var det dags att stänga igen för den här helgen!

5 kommentarer:

tina sa...

Låter som en riktigt härlig dag i Bersån :) Här har det varit kallare idag, det singlade tom ner några snöflingor, brrr...

Fina bilder, mattor, blommor och så syltkakor - my favoriter :)


Ha en skön söndagkväll!

Lina sa...

Å vilka fina syltkakor! Jag kan riktigt känna hur goda de är. Du kan du! Och gula penséer, jag köpte det igår och fyllde en zinkbalja. Kramar!

Lotta sa...

Mmm….så jättehärligt! Syltkakor kan jag äta upp en hel plåt av :-)

xx

House and Garden by Bia sa...

Åhh vad gult piggar upp;))......fina fjädrar i riset ;)...
Kram bia

Lee Gotvik sa...

Åh vad det såg vårigt och somrigt ut! Repris nästa helg tack!!! :)

Skicka en kommentar