20 feb. 2014

Om ditten och datten

DSC_9536DSC_9523

Jag städar och dammar, möblerar om och funderar på allt och inget. Har jag köpt in det jag ska nu, eller har jag kanske glömt något fint? Går igenom beställningar i huvet, funderar på hur allt skall få plats i butiken…äh det ordnar sig alltid! Och kommer ni att gilla det jag beställt hem?

Jag fixar vidare. Morrar lite lätt åt leveranser som inte dykt upp…men glädjer mig åt att jag just nu är lite inne på grönt. Ett vårtecken! Och grönt är ju skönt…

(Bästa kökstvålen hittar ni HÄR)

1 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så spännande att öppna butiken igen ;))).....själv längtar jag till april/maj då jag ska öppna loppis här på gården i f.d. hönshuset....ska bli såå roligt!!!.......hoppas allt är bra med dej;)
Trevlig helg!
Bia

Skicka en kommentar