16 feb. 2014

Här och där...



Som jag nämnt tidigare så är det alltid lika kul att se vart sakerna jag säljer i butiken hamnar...i bland nära, i bland lite längre bort! Och jag blir alltid lika glad när någon kommer in i butiken och visar en bild eller när någon mailar en bild och visar hur fint de har det hemma med detaljer från Berså!
Givetvis är det lite extra spännande när man får syn på något man känner igen i en tidning...

I senaste numret av Residence hittar ni härliga bilder från bloggaren Josefin Håågs lägenhet. Många av er känner säkert igen dessa bilder då de sannerligen är veckans mest ombloggade...
Det fina bruna skinnet som passar så bra i den här lilla lägenheten kommer från Berså!
Älskar dessa vackra skinn! Pryder sin plats vart som helst i hemmet...själv har jag två stycken och fler lär det bli! Vill du också ha ett så hittar du dem HÄR!

(Bilderna i reportaget är fotade av Kristofer Johnsson)


Ofta lånar jag ut saker från butiken till fotograferingar. Och då kan det se ut så här till slut:

Min goda vän fotografen Anna Sundström har tagit bilderna till den nya reklamkampanjen för Pilotpennor
På väg till fotograferingen sent i höstas gjorde hon ett stopp i Bersån och plockade med sig lite saker...som till exempel dessa snygga trädgårdsredskap du ser längst upp till vänster!





2 kommentarer:

Sommargotlänningen sa...

Fantastiskt , hoppas verkligen Gotlänningarna förstår att dom har en så fin affär på sin fina ö :) Öppet året runt dessutom ! Du borde ha bragdguldet ;)

Vi ses i sommar
Kram

House and Garden by Bia sa...

Så kul att känna igen sakerna i någon tidning!!
Ha en fin start på veckan!
Kram bia

Skicka en kommentar