17 jan. 2014

Finaste filten...


Just nu pågår Formex-mässan. Och det är så himla kul att bästa Rio Rio vann folkets röst i Formex Formidable 2013 med sin fina filt Banjara.

Filten har jag haft länge i butiken, och du hittar den även HÄR
Kan vara den finaste presenten man kan ge till en nyfödd. En mjuk och skön filt som kan få följa med en genom livet...att den sen är himla snygg gör ju inte saken sämre!! 
Självklart funkar den ju finfint till oss vuxna också. En dam som köpte den i butiken ville ha den som sjal över axlarna när det var kallt om kvällarna, en annan ville ha den i sin soffa...


(bild via)


6 kommentarer:

Lina sa...

Kan bara hålla med, den är helt otroligt snygg !

House and Garden by Bia sa...

Snygg sjal !...men jag tyckte bäst om tegelväggen , hihi......du skulle se vad det snöar "lapphandskar" här nu....sååå mysigt!!....alla träd är så fina av allt snö ;)).......nu ska jag köra ett yoga pass......trevlig helg!!!
Kram bia

Pamela Falkenborg Enderberg sa...

Hej!
Dum fråga kanske men jag har varit och spanat in en beige rif design tallrik/fat vid er för 129kr. Jag jobbar i Vibblehallen och undrar om det går att lösa att få köpa den fast ni har semester stängt!? :)
Tack på förhand! Pamela

Berså sa...

Hej Pamela,
Vi löser det på något sätt! :) jobbar du något i helgen? I så fall kan jag svischa förbi med ett fat....

Pamela Falkenborg Enderberg sa...

Men Gud snällt isåfall om det gör att lösa! :)
Tyvärr jobbar jag inte förens på tisdag eftermiddag (börjar 14.30)

Berså sa...

Pamela,
kontakta mig gärna på info@bersåbutik.se så får vi se hur vi gör! :)

Skicka en kommentar