26 jan. 2014

Bland urnor och mattor...




I dag har jag botaniserat bland urnor, mattor och unika ting på mässan här i Paris...
Och jag säger då det, jag skulle kunna gå bananas här och handla än det ena än det andra! Men tyvärr har jag en fallenhet att fastna för allt som är dyrare än dyrast...ha ha ha...
Dock har jag gjort några små fynd i dag. Och som många vet köper jag ju bara in det jag själv verkligen gillar...i bland blir det helt uppåt väggarna fel, i bland blir det hur bra som helst! Och jag hoppas ju att det jag hittat i dag skall gå hem...
Sen får jag ju såklart fortsätta drömma om vissa saker(...som enorma mattor, antika jätteurnor från Kina och den där fantastiskt vackra handgjorda stolen jag själv gärna skulle vilja ha..).
Önskar jag kunde visa er bilder på allt! Men tyvärr är de väldigt restriktiva med fotograferandet på mässan. Har man otur åker man ut ...

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Det är inte lätt...men säkert kul ;)))).....urnor gillar jag ;)......hoppas du inte åkte ut, hehe......
Kram bia

Berså sa...

ha ha...nej då! Jag smög runt med min kamera och frågade snällt hos en del leverantörer om jag fick lov att fota...så än så länge har jag klarat mig! :)

Skicka en kommentar