2 dec. 2013

Mistel,mistel...nu är du här!!


Ni kanske minns att jag skrev lite avundsjukt om mistel efter mitt besök hos goda vänner i Österrike förra året...då önskade jag att jag kunde packa resväskan full med mistelgrenar och ta med hem!!
Men nu så!
 Nu har jag införskaffat mig en egen stor mistelgren!!


I lördags hängde jag så upp den fina misteln !! Många kommenterade den. Och många ville köpa den...

I går stormade det tyvärr så mycket här på ön så jag fick plocka ner den...men nu i veckan åker den allt upp igen! Och jag är så glad så glad över min fina mistel!!


(Kathi - Jetzt habe ich meine eigene Mistel!! Und ich bin sehr glücklich darüber!)



2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Den var vacker !!!!...............så fin veranda läckra dörrar!!!
Kram bia

Lee Gotvik sa...

Så himla fin!! Måste helt ha missat denna!! Otroligt vacker grön färg!! :)

Skicka en kommentar