17 nov. 2013

Sköna Söndag

DSC_5954DSC_5986

Hej från Bersån! I dag har det vankats drömrulltårta…

uteDSC_5865

…äppelmuffins och strålande solsken! Vilken dag va! Det har pratats om gräsklippning, knoppar på rosbuskar och härliga temperaturer…

DSC_5516DSC_5877

Dagens storsäljare: de nya massageljusen som är ljuvligt väldoftande och vackra i sin lilla handgjorda keramikkanna (perfekt till salladsdressing när man väl använt upp ljuset…)

 

När det sedan började skymma var det så dags att stänga igen för den här helgen. Nu laddar vi om inför en ny vecka…

5 kommentarer:

Maria sa...

Tack för hälsning hos mig!
Ljuvliga bilder på din fina blogg! (Fast jag har nog tittat in här förr, tror jag… :) )
Ha en fin start på nya veckan!
Kram /Maria

Hannis sa...

Men åhhh! Vilka mysbilder!
Måste kika in i butiken känner jag=))

Villa Ell sa...

Åååå så mycket goda godsaker! Ja det är faktiskt varmt nu i November!
Tack för din hälsning !

Ha en fin start på veckan!
Kram Sandra

Le petit jardin sa...

Vilken mysig sida jag hittade in på, tack för titten hos mig...anars hade jag kanske missat dig.
November är ovanligt skönt, fast et kan ju ändras på ett kick, så man får verkligen passa på att njuta...men det är nästan som man skulle behöva ett ryck i trädgården.

Snygg ljushållare!!

Kram kajsa

Annas röda stol sa...

Härliga bilder som vanligt :)))

Skicka en kommentar