1 nov. 2013

Novemberväder

DSC_9086DSC_3223DSC_3230

Redan november.

Sista höstmånaden innan vi går in i vintern…snacka om att tiden bara rusar iväg!!! Och som sig oftast bör så börjar denna månad med riktigt grått väder här på ön…fast det har ju sin charm det med. Man får tända många ljus…

I går kunde jag inte hålla mig längre. Då fick denna fina keramik från Tine K följa med mig hem! Har funderat på den länge…och egentligen behöver jag ju absolut inte mer keramik i mitt hem. Men färgen…det är den jag vill åt! Så snyggt med svart och blått i hop!! Oavsett om det gäller inredning eller kläder…

Fatet står på köksbordet i väntan på att något gott skall läggas därpå! Och keramikburken, ja den huserar just nu rullar med washitejp på mitt skrivbord!!

Ha en trevlig fredag!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du ger mig energi och jag får sådan kick! Så mycket vackert det finns, och speciellt i Bersån.

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vackert fat!

Skicka en kommentar