30 nov. 2013

Lite Lördag…

fika-2

ljusamarylliskassebarrcorumsgran

Lördag och sista dagen i november…tänk att vi går in i årets sista månad i morgon! I bland undrar man ju vart tiden tar vägen…

Denna sista novemberdag bjöd på en vacker frostmorgon följt av härligt solsken. Många kära stammisar har tittat förbi, både från när och fjärran! Verkar som att många rest hit för att fira advent här på ön. Och det är ju fantastiskt vackert här även så här års må ni tro. I bland önskar jag att fler skulle upptäcka ön vintertid. Därför blir man såklart lite extra glad när dörren öppnas och det är sommarstammisar som tittar in…

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej där!

Varm kram från ett soligt New York!

Just nu har jag hängt upp stjärnor i tre fönster och måste erkänna att först nu, när jag tittar in här och ser dina vackra bilder, kommer den bästa känslan. Å, vad jag önskar att det var jag som satt där vid bordet.

KRAM

Svata Prostota sa...

Nice photos! Namely the first! Hi from Czech ;-)

Skicka en kommentar