5 nov. 2013

En doft av jul...


Snart gör julen sin entré i Bersån! Och jag vet att det är många som längtar...det gör ju såklart jag med! På sätt och vis...
En del började fråga efter julsaker i september. Rent affärsmässigt skulle jag väl såklart börjat med julen för länge,länge sedan...men jag är nog lite traditionell av mig och vill vänta lite! Jag gillar att få njuta av hösten först!
Helst skulle jag vilja ta fram julsakerna till 1: Advent! Men det är ju alldeles alldeles för sent i butiksvärlden!

Så hur som helst så blir det jul från och med nästa vecka!
Onsdagen den 13/11 bjuder vi in till en kväll i Bersån med härlig julstämning! Julsakerna är framme och glöggen är rykande varm...
Mellan 17-21 håller vi öppet! Välkomna att inspireras inför advent!

3 kommentarer:

anette nilsson sa...

Så mysigt det skall bli. 13 nov är inbokad i kalendern.

Johanna sa...

Så mysigt det låter,jag ser framemot bilder så jag kan känna lite julstämning hit till fastlandet ;-)
Varm hälsning J
Ps.Toppen med en webshop & vad glad jag blir att du gillade mina små fabeldjur i akvarell! Ds.

Anonym sa...

Du är så klok du Maria - att vänta och inte bara inse "butikshysterin" och stressa på med allt och försöka sälja så mycket som möljligt och tro att julen blir bättre för det....

Skicka en kommentar