19 nov. 2013

Att fylla med något fint...


Den fina fågelmataren från Walther&Co har snabbt seglat upp till att bli en favorit hos mig.
I helgen är jag bortbjuden än hit och dit...och då tänkte jag att det här blir en perfekt gå-bortpresent. Tänkte fylla den med mossa, lite kvistar och kottar. Kanske en kanelstång eller två...Ja, vi får se vad jag hittar på. Eller också skall jag bara fylla den med godsaker..?!? 

Hursomhelst så måste jag börja med att plocka mossa! Och det skall jag göra i dag!
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Le petit jardin sa...

Supersnyggt för fåglarna och trädgården!!

Kram kajsa

House and Garden by Bia sa...

Vilken bra gå bort present ;)))......sitter precis och tittar på små fåglarna utanför mitt fönster....dom äter ur mina fågelmatare och jagar bort varandra, hihi.....vilka egoister, haha.....
Kram bia

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Perfekt, kul med variation till blommor! Lycka till med kransbindningen!

Johanna

AK. Keramik Form-Design sa...

Verkligen en supersnyggt för att lyxa till det för fåglarna.
Fast jag hade vilja ha en själv ;-)
Kram
Annelie

Skicka en kommentar