23 okt. 2013

Finpost...


Är det något jag kan handla i hjäl mig på så är det kort...köper alltid kort! Så givetvis har jag en hel uppsjö här hemma, små kort...stora kort, enkla, dubbla...ja, massor helt enkelt! Och man vet ju aldrig när man behöver ett, visst ?!? För hur man än vänder och vrider på det så är det himla kul att få finpost i brevlådan...och det händer ju inte alltför ofta i dagens mailvärld inte. 

Favoriten bland kort just nu är (föga förvånande) några från Rifle Paper Co. som jag säljer i butiken. Älskar färgerna! I dag har jag skrivit några sådana och lagt på lådan...

Korten hittar du som sagt i butiken. Och HÄR.


2 kommentarer:

tina sa...

Menåååå, du har ju en webshop! Nu måste jag ju kolla in allt, kommer nog en beställning snart :)

Kram och hoppas du har det bra!

Hemma på Sjuan sa...

Vackert kort! Visst är det superroligt att få ett kort nån gång nu för tiden, istället för bara mail o mess! Kram Suss

Skicka en kommentar