25 sep. 2013

Lyckost!

DSC_1748DSC_1750

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag har världens bästa stammisar…men nu måste jag säga det igen!! För i dag låg det en överraskning i brevlådan minsann! Och hur glad blir man inte då när regnet vräker ner och man kånkar kartonger och tunga grejer och tycker allmänt synd om sig själv..?!?

Catarina, som hör till en av mina favvostammisar(trots att hon inte bor permanent här på ön…)hade skickat en hälsning och en tvål…och inte vilken tvål som helst utan den bästa! Som tydligen är väldigt svår att få tag på. Om ni bara kunde känna doften…älskar den!!

Så stort tack till dig Catarina!(och den kom precis lagom tills dess att duschkrämen i samma serie tagit slut, trots att jag verkligen snålat med de dyrbara dropparna..ha ha)

1 kommentarer:

Lotta sa...

Tvålar som doftar gott är ju så speciellt underbara! Vad härligt och vilken fin present.

Njutning!

KRAM

Skicka en kommentar