27 sep. 2013

Fredagsmys!


Höstrusk ute...
...men mysigt inne med tända ljus, kaffe och en massa sköna ting att vila ögonen på!
Många tittade införbi i dag och var fredagsglada...tänk att det är verkligen något visst med fredagar! Folk är glada och unnar sig på ett helt annat sätt...och pratar gärna om helgens planer!

I går kom en leverans med påfyllning av de mycket populära krukorna från Kew Gardens. Nu pryder de sin plats i butiken och jag funderar själv på om jag skall slå till på en eller två, för de är ju bara så vackra! Fast det är svårt att välja färg...och form! Jag får klura lite på det i helgen helt enkelt...

3 kommentarer:

Chatarina sa...

Vilka fina krukor! Jag längtar verkligen till Gotland och Berså nu!
Vi har precis öppnat en ny Ica butik och det tar på krafterna, på höstlovet får vi äntligen åka ner till ön igen. Vi ses då!
Chatarina

AK. Keramik Form-Design sa...

Mmmmm låter mysigt med fika och med en massa ögongodis dessutom. Inte helt fel en höstlig fredag.
Skulle gärna vilja ta mig över och uppleva en Gotländsk höst.
Tror nog det är lugnt och rofullt.
Varma höstkramar
Annelie

Lotta sa...

De är så fina, krukorna från Kew Garden. Man kan inte ha för många!

Jag vill hänga med Annelie och uppleva en Gotländsk höst (just so you know ;)

KRAM!

Skicka en kommentar