24 sep. 2013

En blåsig dag på Fårö!

DSC_1688

DSC_1720DSC_1692

DSC_1700

DSC_1645

Trots världens regnoväder i Visby i morse valde jag att styra kosan norröver under dagen…mot Fårö! Och banne mig, däruppe var det sol! Fast himla blåsigt…

Det har blivit långpromenad bland mjukaste mossan och längs tomma stränder. Hunden har badat som en tok bland vågorna…

Det har plockats hösthallon, fikats, hälsats på ankor, hästar och lamm…

DSC_1727

Under sena eftermiddagen började så regnet komma in över Fårö. Då var det allt dags att åka hemåt igen…

2 kommentarer:

AK. Keramik Form-Design sa...

Tusen tack för dina underbara bilder, det behövdes idag.
Energi på fyllning. Gotland har den effekten på mig.
Kram
Annelie

MED EN KÄNSLA ♥...♪♫ sa...

Åhhh, alltid lika kul att titta in här och önskar mig till Fårö.
Har inte varit aktiv på länge pga personliga saker, men ikväll kände jag att jag ville titta in till dig.
Kram

Skicka en kommentar