16 aug. 2013

Mässdag!






Här är några bilder från gårdagen på Formex...ja, jag var ju ganska dålig på att använda kameran må jag säga! Så mycket till inspiration eller så blev det ju inte,utan snarare bara några snabba klick på vackra ting!
För en del vackra ting sprang jag på trots att jag inte spenderade så himla mycket tid på mässan...en del kommer ni hitta i Bersån under hösten...en del kommer jag drömma om!! Och en del måste jag fundera på...
Det är inte lätt det där med inköp inte...



3 kommentarer:

PIAZZAN sa...

nej , det måste vara svårt ....inte alltid man kan gå på vad man själv gillar utan det ska vara många andra som gillar ...så verksamheten man driver lönar sig :)

Men du brukar ha riktigt bar smak :)

KRAM

Lotta sa...

Du är en fantastisk inköpare. Jag vill ha allt från Bersån!

Trevlig helg!

xx

AK. Keramik Form-Design sa...

Ja...det är då inte lätt, men bild nr 3 gav inspiration och den sista bilden helt underbar.

Kramar från skånelandet :-)
Annelie

Skicka en kommentar