13 aug. 2013

Gotlandstips:Hallfreda

DSC_0280DSC_0319

Måste bara få tipsa om ett riktigt litet smultronställe här på ön…nämligen Hallfreda Hotell! En pärla som jag själv precis upptäckt!

Knappt en mil från Visby hittar du Hallfreda. Här kan du inte bara bo utan även fika och handla i den lilla butiken som ligger på gården!

DSC_0289DSC_0300DSC_0302

DSC_0291

Fina detaljer överallt…

DSC_0308DSC_0304

Allt är väldigt smakfullt inrett och jag fick även kika in i några av rummen. Där skulle jag själv gärna bo över för en natt eller två!

Rofyllt och vackert. Ja en riktig lantlig idyll! Så har ni vägarna förbi tycker jag ni skall göra ett besök! Eller varför inte bo över..?!?

DSC_0278DSC_0272

I den fina lilla butiken hittar du bland annat lammskinn och sköna ting…och kanske en dos inspiration!

DSC_0265

5 kommentarer:

Anki Karlsson sa...

Ser väldigt mysigt ut :)Bra tips!

Lotta sa...

Å!

Vad fint!

Precis vad jag tycker om. Tack för det här härliga!

xx

tina sa...

Oj, gillar hela alltet! Ännu ett ställe att lägga till på min nästa-sommar-då-blir-det-banne-mig-gotlandsbesök-lista :)

PIAZZAN sa...

Hallfreda ...det tar jag och skriver upp :) .
Ha en fin vecka .

Kram

Lee sa...

Den där taklampan....!! Skjut mi va snygg!! Ha-begär på den! ;)

Skicka en kommentar