7 juli 2013

Sköna Söndag


Sommarblomster pryder trappan...
...och hängmattan vajar i vinden!
 Det vankas kladdkaka! Mums!
Finaste skålarna! Perfekta till sommarens sallader...
 Inne har citronträdet börjat blomma igen och sprider en ljuvlig doft...
Och innan jag visste ordet av var det dags att stänga igen dörren för den här helgen...

Va kul att det var så många som tittade förbi i dag! 
Vissa var extra roligt att se igen, som härliga familjen från Värmland och Irene från Kalmar!! Och såklart mina fina sommarstammisar Peter m familj som kom förbi med en present och gjorde hela min dag!!



3 kommentarer:

Fredrika sa...

Gud vad härligt det ser ut, skulle synd att man sitter mitt i stan på fastlandet istället för er underbara trädgård.

Det får bli i augusti, skålarna är helt underbara!

Lina sa...

Å vad det är roligt att komma hit och läsa. Du har så fint och härligt i din berså. Stor kram till dig. Du kan inte skicka ner lite av den där kladdkakan till mig..? Den ser gudomligt god ut.

tina sa...

Skålarna alltså! Blått & vitt, marockanskt och keramik - tre av tre som jag älskar. suck. mina hyllor är redan fyllda med råge ;*)

ha en fin sommar! :)

Skicka en kommentar