6 juni 2013

Växtmarknad

DSC_7031DSC_7041

I dag har det varit full fart i Bersån må ni tro!!

Trädgårdsamatörernas växtmarknad lockar många, många besökare och då parkeringen snabbt blev full fick vägen bort mot Tofta kyrka agera parkering…och där ringlade kön av bilar lång!

DSC_7056

Så himla kul att så många kom på besök, allt ifrån kära stammisar till turister och trädgårdsfantaster! Tyvärr hann jag inte prata så mycket med er, en del hann jag knappt hälsa på…och titta på växter kunde jag allt glömma!! Men jag fick höra att det fanns mycket fint! Och suget efter fika var så stort att kakfaten tömdes snabbt ett efter ett…

 

Nu vilar jag fötterna och laddar om inför morgondagen!

Hoppas ni haft en fin Nationaldag!

3 kommentarer:

Birgitta Nygren sa...

Är mangeln till salu? Jag söker mest skruven som man spänner trycket med.

Lotta i USA sa...

Å, härligt! Och hundkex...så somrigt och vackert i sin enkelhet.

Ha en fin helg! Vi äter bröllopsbrunch i New York imorgon ;)

KRAM

Berså sa...

Birgitta - tyvärr inte...den är en gammal trotjänare och har hängt med länge! :)
Hoppas du hittar en skruv någonstans!!
Med vänlig hälsning
Maria
Berså

Skicka en kommentar