7 apr. 2013

Hektisk helg…

DSC_5227DSC_5231

Och så var ännu en helg till ända…och vilken helg sen! Fullt upp både på mässan i Visby och i Bersån i Tofta…

Stort tack till alla som kom förbi montern på mässan och sa hej! Även fast jag själv inte varit där har jag förstått att det varit många stammisar på besök och även nya bekantskaper som kanske hittar ut till Tofta snart..

Efter att ha stängt igen Bersån för den här helgen var det så dags att plocka i hop montern på mässan…mycket släpande blir det! Så nu slänger jag upp trötta tassar i soffan och tar igen mig för en liten stund…

Hoppas Ni haft en fin helg!

2 kommentarer:

Lotta i USA sa...

Å, hade velat vara där!

Skönt att slappa i soffan...bästa relaxingen ;)

KRAM

Rosor och ruiner sa...

Oj, nu får du ta det lugnt några dar, förstår att du är trött!
Jag var på mässan, ni hade en jättefin monter!

Skicka en kommentar