5 apr. 2013

Att ha mycket att stå i...

Oj oj, bråda dagar minsann! Och i bland undrar man varför man överhuvudtaget hittar på en massa upptåg och tänker att allt ordnar sig! Nog för att det alltid gör det...men i bland får man bara inte tiden att räcka till!!
Just nu far jag mest omkring som en yr höna och fixar med ditten och datten, bilen är fullpackad inför dagens mässpyntande och så håller jag öppet i Bersån några timmar också! Dock stänger jag lite tidigare i dag...
Och som tur är så har jag fantastiska medhjälpare som ställer upp och börjar fixa med montern redan tidigt på dagen... så det skall nog ordna sig det här med!! Man kan faktiskt säga att jag har ett riktigt dreamteam!!
Så jag tar helt enkelt en Pärlanskola till och jäktar vidare...

Ha en fin fredag!


1 kommentarer:

AK. Keramik Form-Design sa...

Så kul och fara på mässa.....dock mycket jobb att få ihop det.
Önskar dig lycka till i helgen.
Hopp om våren kram / Annelie

Skicka en kommentar