31 mars 2013

Tävla&Vinn!


I samarbete med Pipol´s Bazaar lottar jag ut ett himla fint halsband!!

Locket Necklace har ett glashänge som går att öppna...och där kan man ju ha något litet fint såklart! 
Som en liten blomma, ett ord eller två, en fjäder...eller ja, vad du vill helt enkelt! Och sen är det himla snyggt som det är också!!

Så ta chansen att kamma hem ett halsband vetja! 
Enklast lämnar du en kommentar här...men vill du ha en extra chans i tävlingen så länkar du hit via t.ex. blogg eller facebook.

Tävlingen avslutas den 8 april.

Lycka till!


44 kommentarer:

Annas röda stol sa...

En förtjusande bild!!! Jag är med på att tävla :))) Kram Anna

Maria at inredningsvis sa...

Vilka härliga bilder:) hoppas du haft en underbar påskhelg med många chokladägg.

Om du vill se ett drömhotell ska du kolla in mitt Måndagsinlägg:)

Ha en kanonvecka

LOVE Maria från inredningsvis.se

Therese Mithander sa...

Åh vad fint! Jag älskar halsband!! Jag vill vara med så klart och länkar på fäjan för de som ännu ej hittat till din fina fina affär.

Glad annandag.

MarieA sa...

Så fint halsband! Och en sån fin blogg du har!!
Jag följer den med stort nöje :) :)
Hälsn. Marie i Sanda

Linda sa...

Fantastiskt fint, och jag gillar idéen med att kunna byta ut innehållet och förnya!

PIAZZAN sa...

Åh så vackert ....lägger en liten kommentar och hoppas på turen.
Kram Pernilla

PIAZZAN sa...

och så länkar jag såklart på min facebooksida..:)

Trollmor sa...

Kniper en liten tass jag också :)
Vackert halsband med en fin tanke.

AK. Keramik Form-Design sa...

Helt underbart enkelt och vackert bara så, fast ett älskvärt minne som man kan se är inte helt fel.
Kram Annelie

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Underbart! Jag vill vara med och tävla förstås. Länkar på bloggen. Kram Victoria

Anonym sa...

Åh va fint det är!! Jag stod ju och tittade på det i dag i butiken...Så självklart vill jag vara med och tävla! Länkar på fejan!! :)
Mvh Anna ( som var införbi och handlade de fina Sthål-faten...)

Åsa sa...

Så fint! Delar på FB för att få en extra chans.
Hälsningar Åsa
cedergren@telia.com

Linda sa...

Åh vilket fantastiskt halsband! Det är klart även jag vill vinna det. Delar Berså-bloggen på FB och Twitter.

anette nilsson sa...

Snyggt o enkelt halsband som jag gärna vill vinna! Berså är toppen!

Anonym sa...

Gillat o delat på fejan... Fantastiskt fin smycke! Älskar just dessa smycken, skulle passa finfint! Hoppas kan man ju... :)

Anonym sa...

Visste inte hur jag skulle välja av profil! Därför blev det anonymt...Men, jag heter Inger M Johansson i förra inlägget... ;)

Överlevaren sa...

Vackra smycken är alltid trevliga att få.
Barbara i Täby

Rosenvit sa...

Oj vad fint!
Vill jättegärna vara med i utlottningen/dragningen.

Hälsningar
Anna

Anonym sa...

Mycket vackert smycke!det vill man ju gärna vinna!Annika
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Deeeeet var RIKTIGT SNYGGT, kul att man kan variera det med olika innehåll.
Länkar gärna! ilse.hammarstrom@gmail.com

Hälsningar Ilse

Anonym sa...

Fint som snus....så klart man vill vara med och tävla om ett vackert smycke. Ha det gott på ön snart kommer dom varma vindarna....kram Ip

Anna Jönsson sa...

Vilket vackert halsband!

Anna sa...

En fantastisk vacker skapelse, den vill man jättegärna vinna ! Länkar på FB & Twitter ! Mvh Anna :)

Sofi sa...

Hej!

Jag är med!
Superfint halsband!

Kram Sofi

Cathrin Emdén sa...

Så fint! Jag vill gärna få en chans att vinna. Gillar på fb såklart!

Anonym sa...

Åh jag ångrar att jag inte köpte halsbandet efter sett syster med det över påsk. Så enkelt å fint men ändå personligt. Hoppas vinna det här!

Victoria Nürnberg

Åsa Cederwall sa...

Härligt att du har en sån inspirerande butik!

Marie Bjersander sa...

Superfint halsband! Jag vill oxå vara med och tävla :) Länkat till min blogg oxå :)

Anonym sa...

Hej!

Men så fint, vilket önskesmycke!
Skulle göra en tung månad lite
lättare att hantera..
Ha det så gott önskar Ragna Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Att läsa din blogg har varit som att känna en solglimt på kinden, smaken av kaffe och kaka och en doft av syren, mitt i den långa,kalla, snöiga norrländska vintern.
Hoppas på Gotlandssemester så jag får komma till den riktiga Bersån...
Önskar mig det fina halsbandet att spara små sommarminnen i.
Hälsningar: Anja i Sundsvall.
anja_starrin@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppsan fel adress!
anja_linde@hotmail.com är det ju nu.

Anna sa...

Klart jag vill ta chansen att vinna detta fina smycke!

Hoppas det går bra på mässan idag! Stor kram!

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Fint, det vill jag gärna vinna. Hoppas en chans räcker.
Kollar imorgon kväll.

Sandra sa...

Åh vilken trevlig överraskning när man tittar in här på bloggen...det här halsbandet tittade jag ju på i går i butiken din - det var jag som velade och inte kunde bestämma mig...:) och så kan man vinna ett här!!! det måste vara meningen att jag skall ha ett nu, eller hur ??
Jag länkar på facebook och håller tummarna för att jag vinner!! hoppas, hoppas...
Mvh
Sandra

Frida sa...

Men vilken grej att kunna vinna det här. D var kärlek vid första ögonkastet när jag var inne på långfredagen.
Ett smycke, tusen möjligheter!

Länkar på Facebook.
Butiken är fö fantastisk, inspirerande engagemang ni har.
/Stenkumlatjej i exil

Lee Gotvik sa...

Men guuuud så snyggt!! Skulle ju passa helt fantastiskt till mitt nya handsmycke ;) <3

Lina sa...

Åh så fin. Vill gärna äga. Med vänlig hälsning, Lina

Anonym sa...

Vill gärna vinna det fina halsbandet
Hälsningar Christina

Anonym sa...

Jag som i vanliga fall inte hittar smycken jag tycker om blev väldigt förtjust i detta!

/Susanne

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar... så här i sista stund!
Med vänlig hälsning Malin

Anonym sa...

Hej! Vill väldigt gärna vara med i utlottningen av detta fina smycke:-)
Mvh Sofi från skåneland

Karin sa...

Jaaaa! Jag vill jättegärna vinna ett sådant fint halsband! Supersnyggt nu till våren ju!
Jag skriver om det på facebook!
Ha det fint,
Mvh
Karin K.

Linnea sa...

HejHej! Självklart vill jag också vara med och tävla om ett superfint halsband! /Linnea

Anki sa...

Hej!
Javisst vill jag vara med och tävla. Det fina halsbandet skulle vara en perfekt extrapresent till min dotter som ska gifta sig.

Skicka en kommentar