17 mars 2013

Söndagsmys

 Snön ligger kvar i Tofta och det är vintrigt och fint..
 Det vankades hallonkakor...
 ...och lite påsk!
 Tulpaner var populärt...
 ...likväl som fjädrar! Tjusigt skall det vara minsann!

 Mmmm...mums!
 Två sötnosar kom på besök...
 Molly och Aska satt fint och fick godis!
Jag satt inte alls men fick godis ändå!!!
 Vilka fina stammisar jag har va, som kommer med mitt favoritgodis...en sådan fin present gör ju hela ens dag!!

Nu skall jag slänga upp fötterna i soffan, se på tv och äta godis såklart!!

4 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Det gör du rätt i!!! Upp med fötterna i soffan :) Så himla fina bilder :) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

Lotta i USA sa...

Jag vill också vara med! Och äta, mysa, njuta.

Ha en fin början på veckan

KRAM!

Lina sa...

Men så fint! Hallonkakor och rosa tulpaner, vilken dröm!

Anna Svensson sa...

Hallonkaka? Ja tack!!!

Ha en bra måndag!

Skicka en kommentar