30 mars 2013

Påsktider

DSC_5022

DSC_4964DSC_5052

Påskafton.

Isiga vindar, nollgradigt och lite snö i luften…det känns faktiskt inte alls som påsk…

…men i Bersån handlas det påskpresenter och blommor. Det fikas och pratas om väder och vind…och så tittar både en och annan sommarstammis införbi! Och det är då man slås av att det faktiskt är påsk. Och en himla massa människor på besök här på ön…

Så vi påskar på och håller öppet 11-17 i morgon och på måndag också!

 

Hoppas Ni har en fin påskhelg!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Härliga påskbilder,förstår inte hur jag lyckats håll mig från Gotland i hela mitt liv!-det får bli ändring på det,påska på :-)
Varm hälsn J

Anonym sa...

Tycker mycket om både din butik och din blogg med alla fina stämningsfulla bilder. Du inspirerar verkligen.
Glad påsk! /Monika

Lena - gott för själen sa...

Så vackra bilder du bjuder på! Ha en fortsatt bra påskhelg!

Kram Lena

AK. Keramik Form-Design sa...

Hade också kommit inom och tagit mig en fika och inspirerat mig av alla dina fina saker.
Tyvärr så är det alldeles för långt......
min kvast och jag ligger sjuka :-)
Kram Annelie

Skicka en kommentar