21 jan. 2013

Tävla&Vinn

När jag var och spanade in vårnyheterna hos Pipol´s Bazaar på Formex i torsdags så gick jag inte helt tomhänt därifrån...denna väska/kasse fick jag med mig till att lotta ut här på bloggen!

En kasse som är perfekt att ha till stranden i sommar, eller varför inte när du handlar, eller till träningen...ja, listan kan göras lång! Men en sak är säker, det är allt en himla bra modell på väska!

Lämna en kommentar här så är du med i utlottningen av väskan!

Tävlingen avslutas fredagen den 25/1.

Lycka till!




24 kommentarer:

Therese Mithander sa...

Vad kul med en tävling! Jag och min lilla Vincent gillar att färdas mellan babyaktiviteterna i stil. En ny väska för spelande leksaker, nappflaskor och blöjor skulle vara kanon. :)

Sofia sa...

Den var verkligen supersnygg! Fin att ha när man strosar på stan eller stranden i sommar. Eller! Att ha alla mina vackra garner i när jag tar mig från punkt A till punkt B :)

Anki Karlsson sa...

Väskor kan man aldrig få för många av... Denna väska skulle vara perfekt att ha när jag shoppar i London på min födelsedagsweekend här framöver... Ha en fin dag <3

Anonym sa...

Wow, den väskan skulle jag vilja packa ner träningskläderna i. :)
Snöiga hälsningar från Tina i Kungälv

Åsa Östlund sa...

Jag vill vara med och tävla om den fina väskan.
Hälsningar Åsa

Titta in hos Thess sa...

Riktigt snygg väska !!
Självklart vill jag vara med och tävla :))

Kram Thess

Annas röda stol sa...

Va kul! Och snygg väska jag vill gärna vara med och tävla. Ha en bra kväll /Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Maria
Du har en jättefin blogg, gillar dina
foton mycket. Är gärna med och tävlar
om den fina väskan.
Kram och bästa dagen
AnnaMaria

Lee Gotvik sa...

Åh vill såklart vara med i utlottningen!! Snygg!! Skulle passa perfa för alla låttexter! :) kramis!

PIAZZAN sa...

Så underbar!
Lämnar en kommentar och hoppas på tur .!

Kram
Pernilla

Anonym sa...

Johanna Persson Ruthström
Ååå den önskar jag också mi, för mycket kan jag lägga därii!!!

Anna Jönsson sa...

Självklart vill även jag vara med i utlottningen av denna snygga väska!

Karolina Johansson sa...

Den vill jag ha! Skulle bli snyggaste skötväskan på ön ;-)

Karolina Johansson sa...

Den vill jag ha! Skulle bli snyggaste skötväskan på ön ;-)

Anonym sa...

åh vad läcker,hoppas på tur att du väljer just denna kommentar som vinnare!
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Väskan hade ju varit fin tillsammans med den fina examensväskan jag fick ;)
Mvh Sofi G-Ö

Anonym sa...

läcker, perfekt när man shoppar på Berså!!!!
Mvh B & T

Maria- Wikers Liv sa...

Tack för att du lämnade en hälsning hos mig, så jag hittade hit! Till din fina blogg, som jag redan gillar stort! Att du sedan lottar ut en väska som är så snygg... ja, vilken tur ;)
Härligt att få köpa in fina saker till egen butik!
Tittar helt klart in hit igen!
Kram /Maria

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla om väskan. Tack för att din blogg finns, då min längtan till Gotland blir för stor tittar jag på dina fina bilder. Kan man gilla dig på Facebook? Kram Britt

Anonym sa...

Hej,

Jag vill gärna vara med och tävla om väskan.
Vänligen Carina

Anonym sa...

Hej
Är gärna med i utlottningen av väskan.
Var i Tofta förra sommaren- hur kunde jag missa Berså? Men jag kommer absolut i sommar.
Hälsningar Yve

E.Å sa...

Såklart att jag också vill vara med i tävlingen om den fina väskan. Väskor kan man aldrig få för många och min badväska är dessutom sönder:(

Johanna / Fru form o fix sa...

Superfin väska, och nu är jag ute i sista stund, men jag är gärna med i utlottningen! Vilken underbar bild på svanen förresten! :-)

Anonym sa...

Hallå där
Är gärna med i utlottningen :)


Gert

Skicka en kommentar