28 jan. 2013

Måndagsgöra

DSC_1535DSC_2538

Måndag igen. Sista dagarna i januari… vart tar tiden vägen?!?

Här på ön har det varit tö i dag och ganska gråkallt. En sån där dag då det passar att ta tag i alla måsten, såsom att gå på banken och posten! Såklart hann jag med en fika på stan också, fikaräv som jag är! Ler

Hem kom jag sen med ett knippe videkissar…ett trevligt vårtecken!

Innan det var dags att ta tag i lite pappersjobb så tog jag en uppfriskande promenad. Skönt att få komma ut och rensa tankarna lite!

4 kommentarer:

Lina sa...

Ser så vackert ut. Längtar efter Gotland. På ett sätt är det synd jag bara ser det på somrarna. Kram!

Sofi sa...

Hej!

Låter som du haft en riktig mys Måndag:)
Här har du en till fikaräv:)

Ha det gott!

Kram Sofi

Titta in hos Thess sa...

Låter dom en riktig toppen dag :)))
Videkissarna är ju helt underbart söta.

Kram Thess

Annas röda stol sa...

Så fina bilder! Härliga videkissar :) Kram Anna

Skicka en kommentar