22 jan. 2013

Det där med att köpa in...

Sitter här med ett virrvarr av kataloger,visitkort och inspirationsbilder framför mig...och som vanligt efter en mässa har man såå många intryck i huvudet! 
Och det är då det börjar...hur skall man välja, och vad skall man välja till att köpa in? Jag vet ju precis vad jag gillar. Och inte. Men ibland ser man något som omkullkastar hela ens tankesätt och då är det inte lätt kan jag lova! För det är ju såklart mycket man faller för, men man kan ju inte köpa in allt!

Jag brukar oftast välja sådant jag själv gillar, och har det som någon sorts tumregel...så förhoppningsvis skall det bli bra det här med, trots att det är så många konstiga tankar som snurrar i huvudet just nu!



7 kommentarer:

Lee Gotvik sa...

Du kommer välja så mycket snyggt!! Lite schyssta inomhuskrukor? Ngn läcker fotogenlampa? :) pöss

Eleanor sa...

Those small vessels are simply perfect. What an inspirational photo!

Home2tiny sa...

Ska bli spänande att se vad som köpts in, kan inte vara helt lätt att välja bland allt det vackra. Kramisar Tina

Sofi sa...

Å vilken beslutsångest jag skulle ha:)
Kan tänka mig att det fanns hur mycket fint som helst:)

Lycka till!

Kram på dig

Lotta i Connecticut sa...

Förstår det! Tycker din tumregel låter utomordentligt bra.


Du har superkoll på vad dina kunder tycker om ;)

xx

Queen of Kammebornia sa...

Vad spännande, jag tror du klarar det bra! Kram!

AK. Keramik Form-Design sa...

Tummar är bra att hålla i. Man kan ju inte vara alla till .....och det blir ju bäst det man själv står för.
Många Kramisar

Skicka en kommentar