5 dec. 2012

Utlottning

 Kommer Ni ihåg den fina deon jag fick i söndags..?!? Nu har jag provat den! Och den är himla bra.
 
 I samarbete med Caroline lottar jag nu ut några provburkar, så passa på att få chansen att prova du också!
 
Caroline , med bloggen Gotlandsliv, håller just nu på att lansera sin nya ekologiska deodorant. Den är helt naturlig, och fungerar otroligt bra enligt de som testat den.
Delta i utlottningen och få en provburk innan den kommit ut i butik!
 
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar här och hoppas på tur!
Utlottningen avslutas den 10/12.
 
Kontakta gärna Caroline på caroline@gotlandsliv.se om du vill veta mer om deon.




18 kommentarer:

Anki Karlsson sa...

Jag vill otroligt gärna testa den :) Ekologisk deo låter som en superbra idé!!! Ha en fin dag! Kram Anki

Fanny velinge sa...

Åh det vill jag prova. Har du öppet idag? Jag och min man tänkte åka ut idag nämligen.. Men jag surfar vidare och ser om jag hittar öppettiderna någonstan :). Kram fanny velinge

MammaElva sa...

Åh, vilken grej! Skulle jag vilja ge min mamma som jämt tjatar om hur mycket farligheter det är i deodoranter nu för tiden.

Ha en fin dag! kram elin

Åsa sa...

Hej!
Den vill jag gärna vinna. Jättesvårt att hitta produkter som ej är farliga för människan eller miljon. Mvh Åsa

Anonym sa...

Jag vill hemskt gärna vara med! :)
annicahedlund@hotmail.se

AK. Keramik Form-Design sa...

Följer bloggen Gotlandsliv också......Ö tokig som jag är.
Har för mig att det fanns recept på deon...men jag har inte kommit till skott ännu och kommer förmodlingen inte och fixa deon själv heller.
Så jätte gärna en lott till mig.

Kramar från vintriga skånelandet

Linnea Carlsson sa...

Åh så trevligt! Kul med allt som småskaligt producerat!

anette nilsson sa...

Deltar gärna i denna utlottning. Härligt med närporducerat.

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hallojsan!:)

Åh deltar gärna i utlottningen, närproducerat ifrån Gotland, lovely!:)
Hoppas allt är bra? Här vräker snön ner åh det blåser typ orkan!:( Härligt med snö, ljuset och kylan, fast....lite lagom ä bra!:)

Kram på sig! Johanna i Årjäng

Vit stjärna sa...

Hejhej!

Låter jättespännande så jag vill vara med i utlottningen :)

Underbart vackra och enkla burkar helt i min smak!

Tack för underbara bilder och inspiration och för din kommentar hos mig så att jag hittade hit! ;)

Kram Anna

Emma sa...

Åååå vad roligt! Jag efter ditt förra inlägg om deon så tänkte jag tanken att det där kanske man skulle prova att göra. Så mycket bättre om det går att köpa :) Eller vinna! Och alltid roligt med entreprenörer här på ön!

Anonym sa...

spännande!är gärna med i utlottningen
dojjan74@hotmail.com

sofia sa...

åh verkar ju hur bra som helst! har letat efter en länge.

kecs sa...

Då hoppas jag!
Anita

Anna sa...

Hejja Caroline! Hon kan hon! Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

Hoppas också!
Peter
pax_hemma@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna också pröva, burkarna e så söta :)

/Eva
uddheden@yahoo.se

Rosor och ruiner sa...

oj, oj, i sista minuten kommer jag här och vill vara med =) Skulle jättegärna vilja prova denna deo, ekologiska och vilka söta burkar dessutom!!

Är så nöjd med min urna som jag köpte hos dig förresten, nu har den fått tallris i och det blev så fint!

Skicka en kommentar