7 dec. 2012

Kathis Landladen

 Min fina vän Kathi har precis öppnat butik, och givetvis var det en av anledningarna till varför jag ville åka till Österrike och hälsa på...Så välkomna till Kathis Landladen!
 Vackra detaljer utanför...
 ...och jag älskar mistelgrenarna!

 När man kommer inför dörren så möts man av värmen från kaminen och får snabbt en mugg punsch i handen! Sen är det bara att mysa runt och titta på alla finheter, en blandning av både gammalt och nytt...




...och här är jag och Kathi!! 

3 kommentarer:

creando sa...

SÅ mycket fint! Jag älskar verkligen de rostiga instrumenten och g-klaven. Så otroligt fina!

Ha det bäst!

Lotta sa...

Å, underbart! Vilken dröm. Jag vill också ha en affär ;)

Carita Liljendahl sa...

Men en sådan fantastiskt fin affär, en sådan stämning med alla gamla saker, och det där med punsch var ju helt rätt!

Skicka en kommentar