16 okt. 2012

Höstluft

I dag har jag och hunden varit på upptåg i skogen mest hela dan känns det som...himla skönt! Allra helst efter att man varit krasslig och bara varit hemma! Då finns det nog inget bättre än att bara få andas klar luft, kasta pinnar och hämta inspiration bland gran och tall!  
 
Efter all stärkande höstluft är jag nu redo för att packa upp nya varor i morgon i butiken...och för att öppna upp igen på torsdag! Känns som att jag varit borta från Bersån i en evighet, först på resande fot och sen sjuk...men nu så, nu ser jag fram emot helgen!!

1 kommentarer:

AK. Keramik Form-Design sa...

Krya på dig....och ta det lugnt.
Härligt att ha en hund på sina promenader.

Har också legat en vecka nu efter min resa.
Blir väl så med massa nya människor och att flyga hit och dit.

Skicka en kommentar