1 okt. 2012

Äppellåda


Äpplen är inte bara goda att äta...utan himla fina som dekoration också!
 
Efter att ha fått tips om ett fint höstpynt med äpplen var jag tvungen att prova själv...och ser man på! Det blev en finfin äppellåda som nu pryder sin plats utanför dörren i hemmet! Måste nog göra en till Bersån också...eller två!
 
Vill Du också göra en äppellåda?
Det är himla enkelt!
Ta en trälåda och spika i en massa spikar, tryck dit äpplen efter tycke och smak och fyll sedan eventuella tomrum med tex kärleksört. Eller varför inte vackra höstlöv, ljung, rönnbär eller mossa...?!?


p.s detta fina pynt hittar du i septembernumret av Allt om Trädgård!

4 kommentarer:

Sofi sa...

Wow så läckert!
Blev så snyggt med kärleksörten med!:)

Ha en fin dag!

Kram Sofi

HEMLÄNGTAN sa...

Wow, vad fint!!! Detta gillar jag massor och kanske att till och med jag skulle försöka mig på något liknande...

Ha en fin dag!
/Jenny

Anna sa...

Så himla fint det blev! Tackar för inspirationen!

Fint o Fult sa...

Ja men det där var ju fiffigt! Och superfint, det gillar jag:)
Ha en härlig höstvecka ute i Bersån!
Kram Monica

Skicka en kommentar