17 aug. 2012

Ny inspiration


Efter en lång och intensiv dag på Formex i går försöker jag nu samla alla intryck...för det är ju alltid himla mycket att ta in! Visst blir man lite mätt på det enorma utbudet men det är alltid kul att få lite ny inspiration och kanske hitta en och annan ny återförsäljare...
Det allra bästa är nog alla kul möten med människor, både nya bekantskaper såväl som gamla.

Dock kom jag bara hem med två bilder i kameran...så håll tillgodo med dessa! Den översta bilden är från Ylvas fina monter. Och den undre bilden hamnar definitivt i inspirationsmappen!

6 kommentarer:

PERNILLA sa...

åh vad kul med Foremex...själ är jag lycklig att an får se glimtar från olika bloggar ...*ler.

sista bilden var otroligt vacker ...den åker in i min inspirationsmapp med .

Ha ne fortsatt fin helg.

Kram från Göteborg och mig.

Pernilla PÅ Piazzan

Lina sa...

Vackert. Den sista bilden är himlans snygg.

Lotta sa...

Vackert. Tycker mycket om flaskorna!

Vad roligt att du varit på Formex...förstår att det är mycket men som du skriver, fint att mötas. Knyta nya kontakter, möta de man känner sedan tidigare. Du har säkert hittat det bästa på mässan!

Kram!

Lee sa...

glaskrukan on the top, yepp I want it! :))
Kul m formex!! Vill också... om man bara kunde jobba liiite mindre och ha liiiite mera tid för roliga saker ;)

AK. Keramik Form-Design sa...

Flaskorna på väggen är så vackra, enkelt och snyggt. Hamnar i min inspirations "mapp" också.
Ska bli spännande och se vad du har hittat för inspiration till din Berså.
Ta väl hand om dig

Ylva Skarp sa...

Kul att ses på Formex!!

Skicka en kommentar