7 aug. 2012

Lite tisdag…

DSC_6364DSC_6378DSC_6333DSC_6336

Ännu en blåsig och småkall dag här på ön! Tur att solen kikat fram lite då och då… Alla pratar om hösten och trots att jag verkligen gillar den här årstiden som kommer allra bäst känns det någonstans ändå lite vemodigt…för sommaren kan väl inte redan vara slut?

Hur som helst börjar ändå hösten smyga sig på i Bersån (om än i väldigt liten skala)…höstanemoner och aster har kommit hem till butiken! Äppelmuffins till fikat… Och jag funderar mycket på höstens alla inköp, bläddrar i kataloger och låter mig inspireras av vackra bilder…

4 kommentarer:

PERNILLA sa...

och du kommer säkert göra så bra val....du hade så otroligt vackert utbud av sommarkollektioner i butiken ....*ler

Kram från ett blåsigt och grått Göteborg.

Pernilla På Piazzan

Lina sa...

Höstanemon och äppelmuffins. Då är livet som bäst.

Lotta sa...

Älskar höst! Men jag är i sommar moode fortfarande och vill hålla fast vid den ett tag till. Fräknarna är pigga och jag är brun på benen ännu ;)

Men såklart, anemoner, äppelmuffins, sjalar, tröjor, pumpor och annat låter ju onekligen fint och lockande det med!

Fint o Fult sa...

Vilken härlig matta! Låter väldigt kul att kika runt på höstbeställningar...även om man inte är riktigt redo för det där med höst än. Äppelmuffins är okej dock, men inte mörkret och kylan...
Och tack för tipsning :)
Kram Monica

Skicka en kommentar