4 aug. 2012

Happy Hippie

DSC_4901DSC_4904DSC_4928DSC_4902DSC_4912DSC_4923

I går efter att Bersån stängt igen för dagen var jag snabb som tusan på att bege mig till Lärbro på norra Gotland. Där har fina Eva sin butik Happy Hippie så här års…(vintertid bor hon i Indien). Ett bra stopp om man gillar sköna ting & vackra kläder från bland annat Turquoise, Melmelli och Ewa i Walla. Sen att Eva själv är världens härligaste person gör ju inte saken sämre… (och i senaste Lantliv finns Happy Hippie med på ett hörn i ett inredningsreportage…kul!!)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Oh la la...ska kolla in! Vad fint.

Som du ser är jag mätt och sitter framför datorn...;)

PERNILLA sa...

där missa jag nå´t .....ännu et skäl till att återvända till er vackra ö.

Kram

Pernilla på Piazzan

Lina sa...

Vackert! Läste fina ord om bersån i gotlandstips igår. Skoj!

Fint o Fult sa...

Då missade vi varandra där :) Jag var också förbi med dottern där igår och köpte världens finaste blus och sjal (går inte att hålla sig därifrån...)!
Såg att du hamnat på Gotlandstips med finfina bilder, va kul! Men det är ju faktiskt självklart att du skall vara med där!:)

Ha en solig lördag på dig, kram Monica

Skicka en kommentar