28 juli 2012

Överraskning i brevlådan!


Alltså. Den där Lotta...

I går kom ett paket med posten till Bersån...ända från USA! Och det var en så himla fin överraskning från bästa Lotta! Hon är ju bara för go alltså!!! Maken till omtänksam människa får man allt leta efter. I paketet låg ett underbart kort och inte minst min favoritchoklad från New York ( Lotta - Du känner mig väl vid det här laget!!! :). Under ett ögonblick drömde jag mig bort till Manhattan och en butik i West Village där jag brukar köpa denna choklad...

Så världens tack till Dig Lotta , du gjorde min dag! Och hela min helg med för den delen! Och för Er som är nyfikna på vem Lotta är så tycker jag Ni skall gå in och läsa hennes fina blogg HÄR .

2 kommentarer:

Lotta sa...

Goa du! Vad roligt att chokladen kommit fram... och så snabbt det gick!

Nästa gång du kommer borde vi besöka bröderna och deras chokladfabrik i Brooklyn ;)

Jag är lycklig att de tre godingarna är på Gotland hos dig. Önskar jag hade kunnat följa med.

Varm kram!
Lotta

Lina sa...

Lycka är att ha en fin vän.

Skicka en kommentar