16 juli 2012

Lite firande...

I går var det 1-årsjubileum i Bersån!
Det firades med trevliga stammisar, skönsång av Lee Gotvik och lite bubbel!
Här är jag och Lee!

 Kvällen till ära slog Lee till på en finfin ring från Lite Kalabalik ...
Magnus & Emilia från Skövde...

 Fina Jennie kom med vacker bukett!!!
 Pelle, Victoria, Josefin, lilla solstrålen Arvid och Elin kom förbi och sa hej!
 Berså fick många fina presenter under kvällen...som denna vackra påse från Österlen. Precis vad jag gillar, och det vet såklart härligaste superstammisarna Birgitta och Torsten!!
De har varit med sen allra första början vilket är himla kul!
Här har vi Lisa med sambo!
 Lisa jobbar på Pipol´s Bazaar och förser Berså med fina smycken, väskor och necessärer..

Fint folk kommer sent !
Kvällens sista Bersåvän var den alltid lika livfulla Elena, som gör världens vackraste Lilja!! Håll utkik i tv i höst, för då kommer de vackra liljorna förhoppningsvis synas i Så mycket bättre!!!!
Sent omsider var det dags att säga tack och godnatt! Några av presenterna fick följa med hem på direkten...

Stort tack till alla Er som kom! Hoppas Vi kommer ses lika mycket under nästa år. Önskar jag hade fångat alla på bild men det hann jag tyvärr inte med!! Det får Vi helt enkelt ta nästa gång....

5 kommentarer:

Lee sa...

Tack underbara DU!!!! Berså hade inte varit Berså utan vackra dig som springer omkring och piffar och fixar och alltid ser sådär snygg ut!! Du e bäst, glöm aldrig det! Nu ser vi till att kommande år bjuder in till lika många fika sugna som det föregående... jag lovar att jag kommer vara lika mycket stammis som innan.. ;) PUSS

@my casa sa...

STORT grattis på 1-årsjubileet!

Kram Åsa

Sofia sa...

Berså är verkligen något extra. Jag har aldrig tidigare varit på ett ställe där jag har fått erbjudandet om att "sitta i bersån hela dagen och dricka hur mycket kaffe jag vill".
Det erbjudandet var väldigt uppskattat! :)
Hoppas åka till Gotland nästa sommar och fika hos er igen.
Tack!

Lotta sa...

Grattis till finaste Berså...always in my dreams.

En ettårspresent är på väg!

Kram

Sofi sa...

Grattis!

Å vad jag önska att jag bodde lite närmare!:)

Jag var ju inne och fotade lite i din butik i veckan;) Nu ligger bilderna ute på min blogg om du vill kika!:)

Ha det gott!

Kram Sofi

Skicka en kommentar