27 maj 2012

Mors Dag

DSC_1384DSC_1372

Hoppas alla Ni mammor haft en bra dag!

3 kommentarer:

Lina på rumochrabalder sa...

Men så fint! Hur lär man sig skriva så fint som du gjort på lappen? Har jag alltid undrat. Har haft en strålande dag och firat min fine son i strålande sol. Kram!

Berså sa...

Ha ha...det undrar jag också !! I bland tycker jag inte alls att jag skriver fint och går och sneglar på andras skönskrift och är avundsjuk...:)

Frida Andersson sa...

Alltså, jag bara ÄLSKAR att kika in här. Du tar så himla många FINA foton och lyckas inspirera mig till tusen. Små olika saker tillsammans blir så vackert hos dig... Det är lite som en drog att titta in dagligdags ;)Hoppas innerligt att jag får möjligheten att besöka dig i Bersån en dag. TACK för all härlig inspiration!

Skicka en kommentar