27 apr. 2012

Paris

 Trots regn & rusk har det varit härliga dagar i Paris!


 Ett stopp på Merci är givet! Och perfekt när man vill slippa undan regnet för ett tag...
 Givetvis har en och annan macaron slunkit ner...
 Promenader i stadens vackra parker är ett måste...

 ...likaså en promenad längs Seine!
 Helmut Newton-utställningen på Grand Palais var en riktig höjdare!
 Drömmen om ett eget orangeri fortsätter...detta i Jardin du Luxembourg är fantastiskt vackert!

 Hade det inte varit för all grönska och blomsterprakt så kunde man nästan tro att det var höst i Paris!

Au Revoir för den här gången...

5 kommentarer:

Fint o Fult sa...

Åhh, gudars vad härligt! Även om regnet faller är ju Paris helt magiskt! Nu är jag minsann lite avis på dig... :)

Lotta sa...

Men jag smäller av.

Paris...på ditt sätt, är bättre än bäst! Du har fångat det så jag vill bara kasta mig på ett plan.

Magic.

Anna sa...

Vilken härlig bildkavalkad!
Välkommen tillbaks till öN!

Anna sa...

Åh vad härligt! Kom hem från Paris för några dagar sen och längtar redan tillbaka. Det är något magiskt över den där staden. I sommar blir det hem till ön :) Lika magisk den!

Lee sa...

Kan inte låta bli att titta på paris-bilderna igen (!).. Längtar och drömmer mig bort, gärna bums!

Skicka en kommentar