29 apr. 2012

Ännu en långhelg…

pelargonkuddeflaskakalabalik

Det märks att det är långhelg och på väg mot sommar då ön är full av turister! Nu ligger allt i startgroparna här… Tänk om ändå vädret kunde vara lite snällare mot oss! I dag har det varit lite kylslaget och mulet…

I Bersån har det dykt upp lite nyheter, såsom vackra pelargoner, kuddar och handblåsta glasflaskor gjorda av återvunnet glas! Och de härliga armbanden från Lite Kalabalik passar väl bra nu när man är sugen på lite färg till sommaren ?

5 kommentarer:

Jenny -Hemtrender sa...

Trevlig Valborg till dig också!:)
/Jenny

Vintage House sa...

så härliga bilder....
ha det så gott
kram
sandra

Två Små Hus sa...

Vilka härliga bilder! Så kul att du tittade in till mig så att jag hittade hit!
Ha en skön långhelg!
Kram Susanne

Lotta sa...

Dina Bilder förför mig!!

Kan man beställa ? Jag blir så sugen på ett armband ;)

Berså sa...

Lotta - jag skickar gärna ett armband om Du vill ! De är väldigt fina...som godis !! Titta in på Lite Kalabaliks hemsida vetja och få lite mera info där ! www.litekalabalik.se

Skicka en kommentar