24 jan. 2012

På gång

Jag håller tummarna för våren !!!

6 kommentarer:

anna k. sa...

Det gör jag med - komsi komsi!

Sofia sa...

Det gjorde jag också..tills snön kom!
Fast längtar efter våren, det gör jag fortfarande.

Anonym sa...

Jag också, tycker illa om vintern, vad är det för fin växt du har på bilden ? / Jens

Linda sa...

Själv är jag piggare än på länge tack vare snön! Det är ju fortfarande januari, våren lär dröja och i väntan på den ser jag hellre snö och kyla än gråväder som bara trycker ner en i skorna :-)

Berså sa...

Jens , det är en syrenkvist jag plockat in från syrenbuskarna som omger Bersån !! Hoppas den slår ut... men den verkar vara på god väg..:)

Ja visst lär våren dröja...fast jag längtar innerligt !! Och jag var så inställd på att det inte kommer någon vinter, så nu känns det mest bara jobbigt ! Det är ju otroligt vackert - och jag gillar snön ! Men då får den gärna komma innan jul ...:)

lilla.u sa...

och de fina toffsarna.
de hänger så fint, mina, på mina antika skåp. som nyckelpassare :)
kram!
u.

Skicka en kommentar