1 jan. 2012

2012

   Nytt år, nya möjligheter ...

God fortsättning !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Incredible.. just incredible, what a nice picture ! Wonder where it´s taken ?


//Alan

seventeendoors sa...

Vilken tur att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade hit! Här kommer jag att stanna en lång stund. Vackra bilder i fina miljöer. Jag drömmer ju om ett hus på Gotland, och här fanns massor av inspiration!
Allt gott inför det nya året!
Ulrika

AK. Keramik Form-Design sa...

Gotland för mig är det enkla och råa som den här underbara bilden. Var är den ifrån?
Annelie

Njut av livets goda ting sa...

Hej
Vill bara titta in och önska dig en GOD fortsättning på det nya året..
Stor kram på dig.
Jessica

Berså sa...

Alan - Thank you ! It is a nice picture ...I like it alot myself ! :) I took the photo yesterday at a small fishingharbor here on the island of Gotland !

Annelie - Bilden är tagen på Själsö. Strax norr om Visby ... ett underbart ställe med en liten fiskehamn !

loppelilla sa...

Nydeleg, nydeleg bilde!!

Skicka en kommentar