21 okt. 2011

Höstmys



Oj va tiden springer i väg fort nu hörrni - fredag igen !

Snart är det dags för jul i butiken...inspirationsmässigt är jag redan där - tänker på granar, kottar, amaryllis och vackert julpynt som bara väntar på att få packas upp....Men. Jag tycker faktiskt att det är alldeles för tidigt för julsaker redan nu. Allra helst en underbar dag som denna när solen skiner och det är så vansinnigt vackert i naturen med alla höstfärger.

Så jag tycker att vi väntar med julen , och njuter av hösten ett litet tag till !

Trevlig Helg ! 

2 kommentarer:

Marie sa...

Vilken vacker bild, så fint med det lila mot den gråa zinken.

Planerar också för julen i min lilla butik, men precis som du tycker jag att det är för tidigt för julsaker än. Jag älskar hösten och vill njuta fullt ut av den först!

Kram Marie

Berså sa...

Håller med - man vill passa på och njuta så mycket som möjligt av hösten !! Det är så himla vackert just nu...
Kram / Maria

Skicka en kommentar